Quasir is hét expertisecentrum voor klachten, calamiteiten, geschillen en cliëntvertrouwenswerk in de zorg- en welzijnssector.
Klagers wiens klachten goed behandeld zijn, zijn doorgaans de meest tevreden cliënten en worden zelfs ambassadeur van uw organisatie! Er kan altijd iets misgaan en dat is vervelend, maar vervolgens gaat het er om wat u als professional ermee doet!
Met onze onafhankelijke en objectieve dienstverlening creëren we wederzijds vertrouwen en inzicht in wat er leeft bij cliënten. Dit alles met één alle overstijgend doel: verbetering van de kwaliteit van de zorg.
Quasir Academy
Quasir beschikt over een Academy met professionele en bedreven trainers voor (incompany) opleidingen en trainingen voor zowel klachtenfunctionarissen als calamiteitenonderzoekers in de zorg en welzijn.
Wetgeving
Wilt u weten wat de invoering van de Wkkgz, Wzd en Wvggz voor uw organisatie en uw medewerkers betekent?
Quasir adviseert u graag hierover en kan voor uw organisatie een workshop organiseren met bijvoorbeeld de volgende onderwerpen:
- Hoe richt je professioneel en voor ieder zinvol en nuttig klachtenmanagement in?
- Wat moet anders geformaliseerd worden?
- Welke kansen biedt dit aan cliënten/patiënten?
- Welke kansen biedt dit voor de organisaties en zelfstandige professionals?
- De rol van de onafhankelijke klachtenfunctionaris
- Onafhankelijk calamiteitenonderzoek
- Aansluiting bij een erkende geschilleninstantie
- Praktische gevolgen

Quasir Academy
- Website
- https://quasir.nl
- info@quasir.nl
- Telefoon
- 085-4874012
Locaties
- Almere
- Wisselweg 33, 1314 CB Almere